sexta-feira, 26 de maio de 2017

Quase 4 mil quilômetros Brasil dá sinal verde à construção da “Ferrovia Transoceânica” (Næsten 4000 km Brasilien giver grønt lys til opførelsen af ​​"Railroad transatlantiske"

Næsten 4000 km
Brasilien giver grønt lys til opførelsen af ​​"Railroad transatlantiske"

A A A 
Jernbanen, der skal forbinde Atlanterhavet til Stillehavet ville begynde på kysten af ​​Brasilien, ville krydse Amazonas jungle og Andesbjergene og ende i den peruvianske kyst, efter at have tilbragt skræl Bolivia
Jernbanen, der skal forbinde Atlanterhavet til Stillehavet ville begynde på kysten af ​​Brasilien, ville krydse Amazonas jungle og Andesbjergene og ende i den peruvianske kyst, efter at have tilbragt skræl Bolivia
Brasilia
Den Brasilien gav grønt lys i går (22) i et teknisk møde i La Paz til byggeprojektet af "bi-oceaniske toget", også kendt som flyver på transatlantiske Railway, med støtte fra Tyskland og Schweiz, hvilket vil gavne handelen i fem South nationer amerikansk (Bolivia, Peru, Paraguay, Uruguay og Brasilien). Oplysningerne er det tyske DPA nyhedsbureau.
"Brasilien er interesseret og villig [at deltage] af denne kollektive indsats for at nå de asiatiske markeder og drage fordel af jernbanen, der når Corumbá (brasilianske side) og Puerto Suarez (Bolivia)," sagde økonomi- koordinator for América do Sul den brasilianske udenrigsministerium, João Carlos Castro Parkinsons.
Han understregede, at det er vigtigt at etablere aftaler "harmonisering skikke", så der er en flydende togtrafik i Brasilien-Bolivia-Peru ruten.
on Rails
Den bolivianske minister for offentlige arbejder, Milton Claros, hilste tiltrædelse Brasilien. "Vi er på sporet," sagde den første tekniske møde i går i den bolivianske udenrigsministerium med deltagelse af repræsentanter fra Tyskland, Schweiz, Brasilien, Peru, Paraguay, Uruguay, Bolivia, Den Interamerikanske Udviklingsbank (IDB) og Corporation andean (CAF).
Den tyske viceminister for transport og digitale infrastruktur, Rainer Bomba, bekræftede, at omkring 30 tyske og schweiziske virksomheder er interesseret i finansiering og opførelsen af ​​"Rail Corridor Central Bi-Oceanic", det officielle navn på en jernbanestrækning, der ville have en 3750 km lang, når afsluttet. "Dette er en enorm projekt. Nu skal vi definere investeringsmål for sin konstruktion, "sagde Bomba.
"Century 21 Panamakanalen"
Den tyske vicetrafik- underskrevet af den bolivianske minister Milton Claros, et aftalememorandum at konsolidere den Bi-Oceanic korridor, en handling, som med deltagelse af bolivianske præsident Evo Morales. "Vi er overbeviste om, at bi-oceaniske tog mellem Brasilien, Bolivia og Peru vil være det 21. århundrede Panamakanalen," sagde repræsentanten.
Jernbanen, der skal forbinde Atlanterhavet til Stillehavet ville begynde på kysten af ​​Brasilien, ville krydse Amazonas jungle og Andesbjergene og ende i den peruvianske kyst, efter at have tilbragt skræl Bolivia. Regeringen i La Paz stærkt fokus i dette arbejde, fordi du ønsker at undgå brug af de nordlige havne i Chile, et land, som det opretholder en historisk tvist ved en suveræn adgang til havet.
Ruten vil omfatte Santos-Campo Grande strækker (i Brasilien), er Puerto Suárez (Bolivia) og Ilo (Peru) og dens omkostninger anslås til omkring 14 milliarder dollars, i henhold til den tekniske undersøgelse foretaget af Bolivia.

Nenhum comentário:

Postar um comentário